Chiar daca a decis sa nu achizitioneze cotidianul The New York Times, Google va incerca, se pare, sa-l ajute.
Potrivit The Business Insider, reprezentantii gigantului IT sunt in negocieri cu presedintele The New York Times, Arthur Sulzberger.
O potentiala intelegere intre cele doua entitati ar putea viza impartirea veniturilor, de fiecare data cand sunt accesate, din Google, site-uri pe care se gaseste atat continut realizat de ziar, cat si reclame Google.
De asemenea, Google ar putea ajuta publicatia sa creeze link-uri atasate numelui sau, astfel incat, in momentul cand, un blogger, de exemplu, foloseste il foloseste, sa fie afisat direct cu link spre publicatie.
Un purtator de cuvant al The New York Times a declarat ca publicatia a coloborat cu Google de mult timp si continua sa discute potentiale proiecte.
Chiar daca a decis sa nu achizitioneze cotidianul The New York Times, Google va incerca, se pare, sa-l ajute.
Potrivit The Business Insider, reprezentantii gigantului IT sunt in negocieri cu presedintele The New York Times, Arthur Sulzberger.
O potentiala intelegere intre cele doua entitati ar putea viza impartirea veniturilor, de fiecare data cand sunt accesate, din Google, site-uri pe care se gaseste atat continut realizat de ziar, cat si reclame Google.
De asemenea, Google ar putea ajuta publicatia sa creeze link-uri atasate numelui sau, astfel incat, in momentul cand, un blogger, de exemplu, foloseste il foloseste, sa fie afisat direct cu link spre publicatie.
Un purtator de cuvant al The New York Times a declarat ca publicatia a coloborat cu Google de mult timp si continua sa discute potentiale proiecte.