Cine nu este interesat să primească două produse la preţ de unul?! În faţa raftului, preţul este cel care decide, iar perioadele de reduceri au devenit cele mai profitabile pentru magazine.Supermarketurile de tip discount au clienţi din belşug tot timpul anului. La polul opus, centrele comerciale sunt pline de lume mai ales în perioadele de reduceri. Citiţi şi:
Promoţie de stele
Patru studenţi vând pupici la promoţie
Pensionar, peste 60 de ani, locuitor în marile oraşe ale ţării. Aşa arată profilul clientului fidel al magazinelor ce oferă promoţii peste promoţii tot timpul anului, precum XXL sau Penny Market.
Imaginea capătă contur când intrăm într-un astfel de magazin. Familişti, gospodine şi bătrâni. Cozi de câţiva zeci de metri în fiecare sâmbătă dimineaţa şi reduceri mai ales la produse alimentare de bază precum lapte, carne, zahăr sau făină.
La fel se întâmplă şi la supermarketul de cartier ce oferă periodic produse ce mai au câteva zile până la depăşirea termenului de valabilitate. „Îmi iau câte o ciocolată la ofertă pentru că oricum o consum cum ajung acasă. Nu mă interesează că expiră peste trei zile”, spune Ioana Matei, o bătrână de 67 de ani din Capitală.
Ştie ce înseamnă să trăieşti din reduceri. De fapt, din produse ieftine. „Pentru mine şi un preţ mai mic cu doi - trei lei e ceva. La cumpărăturile pe care le fac săptămânal se simte”, îşi face un calcul pensionara. Când nu sunt reduceri la supermarket, preferă să se târguiască la piaţă.
Viaţă de student
Nici studenţii nu evită promoţiile. Cheta pentru o sticlă de suc plus una gratis este o practică frecventă în cămine. La haine, nu mai încape discuţie. Sezonul de reduceri aduce în magazinele de îmbrăcăminte mai mulţi studenţi decât tot restul anului.
„Până acum, ofertele speciale desfăşurate