Danone Romania, liderul pietei locale de iaurturi cu o cota de 60%, estimeaza o crestere cu 5-10% a cifrei de afaceri in acest an fata de anul precedent, in conditiile in care divizia romaneasca a grupului francez a rulat in 2008 afaceri de peste 125 milioane de euro. Danone intentioneaza de asemenea sa majoreze cu cel putin 10% cota de piata pe segmentul iaurtului simplu, unde detine o pondere de 40% prin intermediul produsului Nutriday. "Piata creste exponential, chiar si in conditii de criza", a declarat Bogdan Ioachim, director comunicare, nutritie si stiinta in cadrul Danone. Potrivit datelor companiei Romania sta inca prost la capitolul consum anual de iaurt. "Ne aflam pe ultimul loc in Europa, cu 6 kilograme pe cap de locuitor", a adaugat Ioachim, precizand ca Ungaria si Bulgaria inregistreaza un consum de circa 15 kilograme pe cap de locuitor, in timp ce Franta si Germania, aproape dublu. Danone detine o singura fabrica in Romania, in cadrul careia s-au realizat investitii de peste 25 de milioane de dolari.
Danone Romania, liderul pietei locale de iaurturi cu o cota de 60%, estimeaza o crestere cu 5-10% a cifrei de afaceri in acest an fata de anul precedent, in conditiile in care divizia romaneasca a grupului francez a rulat in 2008 afaceri de peste 125 milioane de euro. Danone intentioneaza de asemenea sa majoreze cu cel putin 10% cota de piata pe segmentul iaurtului simplu, unde detine o pondere de 40% prin intermediul produsului Nutriday. "Piata creste exponential, chiar si in conditii de criza", a declarat Bogdan Ioachim, director comunicare, nutritie si stiinta in cadrul Danone. Potrivit datelor companiei Romania sta inca prost la capitolul consum anual de iaurt. "Ne aflam pe ultimul loc in Europa, cu 6 kilograme pe cap de locuitor", a adaugat Ioachim, precizand ca Ungaria si Bulgaria inregistreaza un consum de circa 15 kilograme pe cap d