Producatorul de usi si ferestre Pinum Doors & Windows, parte a grupului italian Nusco, mizeaza pe o crestere a afacerilor cu circa 25% in acest an, pana la 22,5 milioane de euro, pe fondul extinderii retelei nationale de distribuitori. Compania se asteapta la o crestere a vanzarilor atat in volum, cat si in valoare.
“Ne-am propus o crestere cu 25% a cifrei de afaceri avand in vedere studiile de piata pe care le-am efectuat, extinderea retelei de distribuitori la nivel national, cat si marirea portofoliului de clienti. De asemenea, pana la sfarsitul anului vom avea si trei show-room-uri in Capitala”, spune Michele Nusco, CEO-ul grupului italian.
In prezent, Pinum are o retea de distributie care cuprinde 20 de firme, pana la sfarsitul anului producatorul de usi si ferestre urmand sa incheie parteneriate cu alti 10 distribuitori.
Compania a inaugurat miercuri primul show-room din Bucuresti cu o suprafata de 400 de metri patrati, situat pe soseaua Pipera, care a suportat investitii de 150.000 de euro. Bugetul de marketing destinat promovarii show-room-ului se ridica la 350.000 de euro. Celelalte doua show-room-uri vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an, in urma unor investitii totale de 150.000 de euro. “Fiecare locatie va avea 100-120 de metri patrati, iar spatiul va fi inchiriat, insa nu ne-am decis inca in ce parte a Bucurestiul vor fi amplasate”, afirma Nusco.
Vanzarea de usi a generat 13,5 milioane de euro din afacerile companiei pe 2008, restul fiind dat de comercializarea de ferestre. Compania ocupa o cota de 24% pe o piata a usilor de 60 milioane de euro in 2008, potrivit unui studiu comandat de Pinum. “Anul acesta ne asteptam la o stagnare a pietei, ceea ce inseamna ca noi ne vom mari cota de piata, in conditiile unui avans al cifrei de afaceri”, mentioneaza Nusco.
Italienii detin in Pipera o unitate de productie, aproxi