La câteva zile după ce ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a anunţat câştigătorul concesionării tronsonului Comarnic-Braşov, respectiv consorţiul Vinci (Franţa) – Aktor (Grecia), a apărut şi prima contestaţie. Austriecii de la Strabag au contestat rezultatul licitaţiei, după cum a precizat Adrian Ionescu, director în cadrul Transporturilor, citat de Mediafax. El nu a precizat motivul pentru care Strabag a contestat licitaţia abia finalizată.
Execuţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov, de 55 de kilometri, va costa 1,5 miliarde de euro, termenul de finalizare fiind 2014. Proiectul a fost concesionat consorţiului Vinci – Aktor pe o perioadă de 30 de ani (din care se scad cei patru ani de execuţie) timp în care aceste firme se vor ocupa de întreţinerea şi operarea drumului, percepând în schimb o taxă de drum estimată la circa 10 lei de maşină în primul an. După aceea operatorul are dreptul de a majora tariful. (V.R.)
La câteva zile după ce ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a anunţat câştigătorul concesionării tronsonului Comarnic-Braşov, respectiv consorţiul Vinci (Franţa) – Aktor (Grecia), a apărut şi prima contestaţie. Austriecii de la Strabag au contestat rezultatul licitaţiei, după cum a precizat Adrian Ionescu, director în cadrul Transporturilor, citat de Mediafax. El nu a precizat motivul pentru care Strabag a contestat licitaţia abia finalizată.
Execuţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov, de 55 de kilometri, va costa 1,5 miliarde de euro, termenul de finalizare fiind 2014. Proiectul a fost concesionat consorţiului Vinci – Aktor pe o perioadă de 30 de ani (din care se scad cei patru ani de execuţie) timp în care aceste firme se vor ocupa de întreţinerea şi operarea drumului, percepând în schimb o taxă de drum estimată la circa 10 lei de maşină în primul an. După aceea operatorul are dreptul de a majora tariful. (V.R