"Am privit lucrurile aşa cum sunt, fără speranţe false, fără ambiţii nerealiste, ci puternic ancoraţi în realitate"În primul trimestru al anului, evoluţia pieţei de advertising şi de PR a fost direct influenţată de reducerea bugetelor şi a costurilor şi, nu în ultimul rând, de capacităţile fiecărui grup de a se adapta unui context economic dificil. Unele agenţii au avut aşteptări realiste, altele nu. Cu toate acestea, unii jucători din piaţa de profil au fost pregătiţi să facă faţă provocărilor din primele trei luni ale anului.
Astfel, Veronica Savanciuc, preşedinte al grupului Lowe, a declarat pentru Curierul Naţional că anul 2009 nu a luat grupul prin surprindere. "Încă din toamna anului trecut, am început să planificăm şi să gândim strategia pentru un an ce se prefigura atipic", ne-a spus Veronica Savanciuc. În plus, experienţa este esenţială pentru a putea trece prin această perioadă, punându-se accent pe modalităţileoptime de administrare a afacerilor. "Noi avem şi experienţa crizei din 1998. Am dispus astfel de "know-how-uri" şi înţelepciunea de a privi lucrurile aşa cum sunt; fără speranţe false, fără ambiţii nerealiste, ci puternic ancoraţi în realitate. Acest lucru a fost esenţial pentru felul în care ne-am gestionat business-ul şi aşteptările în acest prim trimestru al anului", a continuat preşedintele grupului Lowe. Totodată, Veronica Savanciuc ne-a mai arătat că secretul pentru a traversa asemenea perioade stă în realism, spirit anticipativ, în capacitatea de reacţie şi versatilitate şi în chibzuinţa gestionării resurselor.Puţini sunt cei care şi-au propus creşteri în 2009În comparaţie cu avansul pieţei din anii trecuţi, acum mediul economic nu va mai permite asemenea creşteri. "Puţini sunt cei care şi-au propus creşteri în 2009. Jucătorii inteligenţi de pe piaţă, şi aici nu mă refer doar la piaţa de media & advertising, îşi propun calibrarea afaceri