Graffiti BBDO semnează campania de rebranding Uniqa Asigurări, cea mai nouă membră Uniqa Group Austria. Campania marchează schimbarea de imagine a companiei şi începutul procesului de integrare a Uniqa Asigurări în Uniqa Group şi aliniere la valorile grupului, sintetizate în: calitate, respect, decenţă, unitate şi flexibilitate. Fiind prima comunicare realizată pentru brandul Uniqa în România, obiectivele campaniei sunt poziţionarea brandului Uniqa în piaţa de asigurări, generarea de awareness şi diferenţierea faţă de ceilalţi asigurători de pe piaţă. Punctul central al campaniei porneşte de la noua viziune axată pe oferirea de soluţii simple de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru clienţii săi produse şi servicii cât mai simple - mai uşor de înţeles, de achiziţionat şi de utilizat.
"Targetul căruia se adresează Uniqa este nu atât o generaţie demografică (definită prin vârstă şi venituri), cât o generaţie de lifestyle (definită prin valori, gusturi, aspiraţii)", a declarat Dan Şendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO. Graffiti BBDO semnează campania de rebranding Uniqa Asigurări, cea mai nouă membră Uniqa Group Austria. Campania marchează schimbarea de imagine a companiei şi începutul procesului de integrare a Uniqa Asigurări în Uniqa Group şi aliniere la valorile grupului, sintetizate în: calitate, respect, decenţă, unitate şi flexibilitate. Fiind prima comunicare realizată pentru brandul Uniqa în România, obiectivele campaniei sunt poziţionarea brandului Uniqa în piaţa de asigurări, generarea de awareness şi diferenţierea faţă de ceilalţi asigurători de pe piaţă. Punctul central al campaniei porneşte de la noua viziune axată pe oferirea de soluţii simple de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru clienţii săi produse şi servicii cât mai simple - mai uşor de înţeles, de achiziţionat şi de utilizat.
"Targetul căruia