Familia celor mai importanţi antrenori români ai momentului deţine participaţii în firme ce au avut, în 2007, o cifră de afaceri totală de peste trei milioane de euro. Nemira Grup este, de departe, cea mai importantă afacere a familiei Lucescu. Firma, care administrează peste 5.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale în 18 locaţii din cartierele bucureştene Crângaşi, Militari şi Drumul Taberei, este deţinută în proporţie de peste 91% de Răzvan Lucescu. „Este o in
Familia celor mai importanţi antrenori români ai momentului deţine participaţii în firme ce au avut, în 2007, o cifră de afaceri totală de peste trei milioane de euro.
Nemira Grup este, de departe, cea mai importantă afacere a familiei Lucescu. Firma, care administrează peste 5.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale în 18 locaţii din cartierele bucureştene Crângaşi, Militari şi Drumul Taberei, este deţinută în proporţie de peste 91% de Răzvan Lucescu. „Este o investiţie serioasă, merge bine, în ciuda crizei, şi nu avem de gând să renunţăm la ea“, afirmă tatăl noului antrenor al Naţionalei de fotbal. În 2007, compania a avut venituri de peste 750.000 de euro şi a înregistrat un profit net de 240.000 de euro.
O cifră de afaceri destul de mare, de aproape un milion de euro, a consemnat, acum doi ani, şi agenţia de turism Neli Voyages. Ea a încheiat însă exerciţiul contabil cu o pierdere de aproape 40.000 de euro. „A fost unul dintre motivele pentru care, anul trecut, am decis să o închidem“, spune Mircea Lucescu.
Scârbit de mediul de afaceri autohton
Şi firma clujeană Brixiaserv, înfiinţată de Lucescu senior în parteneriat cu câţiva oameni de afaceri din Brescia, a avut, în 2007 aproape un milion de euro cifră de afaceri, iar companiile Mercator şi Merpan, în care Mircea Lucescu este asociat cu dâmboviţeanul Constantin Anghelache, au atins şi ele venituri de 275.000 de euro