Wizz Air a devenit liderul pieţei autohtone de transport aerian low-cost, cu o cotă de piaţă de 35% în luna aprilie. În acest fel, Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din centrul şi estul Europei, devansează compania Blue Air, lider al acestui segment în ultimii cinci ani. În cei trei ani de la lansarea pe piaţa românească, Wizz Air a transportat din şi spre România peste 1,9 milioane de pasageri. De la lansarea operaţiunilor din România, Wizz Air a investit per
Wizz Air a devenit liderul pieţei autohtone de transport aerian low-cost, cu o cotă de piaţă de 35% în luna aprilie.
În acest fel, Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din centrul şi estul Europei, devansează compania Blue Air, lider al acestui segment în ultimii cinci ani.
În cei trei ani de la lansarea pe piaţa românească, Wizz Air a transportat din şi spre România peste 1,9 milioane de pasageri.
De la lansarea operaţiunilor din România, Wizz Air a investit permanent în dezvoltarea serviciilor şi a reţelei de transport, ultimele noutăţi ale companiei pentru piaţa locală incluzând deschiderea celei de-a treia baze operaţionale în februarie la Timişoara, alocarea a două noi aeronave A320 bazelor din Bucureşti şi Timişoara (a treia va fi alocată bazei din Cluj-Napoca în iunie), dublarea capacităţii de transport, creşterea echipei prin angajarea de noi membri de echipaj şi creşterea frecvenţelor pe mai multe zboruri.
Wizz Air mizează în 2009 pe o creştere de 30%
Wizz Air aniversează azi 5 ani de la primul zbor, înregistrând în această perioadă 18 milioane de pasageri. De asemenea, potrivit oficialilor companiei, transportatorul va continua să crească în 2009 cu 30% faţă de anul anterior.
Din 2004, compania a lansat 10 baze operaţionale în Polonia, Ungaria, Bulgaria, România şi Ucraina, cea de-a 11-a bază urmând să fie inaugurată în Praga, în lun