In conditiile in care traficul showroomurilor auto a inregistrat o scadere constanta incepand cu luna octombrie a anului trecut cu valori cuprinse intre 30 si 50%, dealerii au recurs la campanii ceva mai agresive de promovare, precum amplasarea modelelor in interiorul mallurilor sau cel al spatiilor comerciale precum hypermaketurile, strategie preluata si de catre firmele de leasing, care au scos la vanzare masinile recuperate de la rau platnici.
In parcarea exterioara a mallului Plaza Romania, compania Credit Europe Leasing are amplasate mai mult de zece automobile care au fost recuperate de la firme care fie nu au mai platit ratele, fie au dat faliment. Printre acestea se regasesc in principal modele de lux, care noi au avut preturi de peste 50.000 de euro precum un Cadillac Escalade 5.9 EXT din 2004, al carui motor a fost preluat de la Chevrolet Corvette, Audi Q7, Audi Allroad quattro, Infiniti FX35, Mercedes-Benz ML, BMW Seria 7, dar si un Ford Mondeo sau un Opel Corsa.
„Amplasarea vehiculelor recuperate in parcarea Plaza Mall Bucuresti este pur intamplatoare. Sunt amplasate in aceasta parcare deoarece sediul Credit Europe Leasing este in cladirea de birouri din Anchor Plaza, din vecinatatea parcarii Plaza Mall”, au declarat oficialii Credit Europe Leasing.
Directorul Porsche Inter Auto considera ca exista o idee comuna intre dealerii auto care amplaseaza modele noi in cadrul centrelor auto si cele ale firmelor de leasing.
„Dealerii auto au avantajul de a avea showroomurile, spatii speciale destinate expunerii modelelor, care lipsesc in cazul firmelor de leasing. Dar, in general concesionarii amplaseaza astfel de modele nu pentru vanzarea imediata, ca in cazul firmelor de leasing, ci pentru imagine si promovare”, a spus Alin Tapalaga, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail auto a Porsche Holding.
Potrivit directo