Daca pana anul acesta doar in hipermarketuri existau ofertele de tip "doua la pret de una" sau "platesti doua produse si al treilea il primesti gratis", in general in cazul produselor alimentare, cosmetice, detergenti, dar si alte bunuri de larg consum, acum oferta s-a mutat si pe piata serviciilor turistice, la hoteluri si agentii de turism.
Reducerea cererii turistilor pentru vacante, bilete de avion si cazari la hoteluri in conditiile actuale din piata si implicit scaderea incasarilor operatorilor din turism s-a tradus in schimbari rapide in politica de marketing a companiilor. Cea mai noua oferta in randul operatorilor din turism, insa frecvent exploatata in supermarketuri, aduce un produs gratuit.
"Daca platesti doua nopti de cazare la Intercontinental Bucuresti primesti inca o noapte de cazare gratuit. Atat turistii care vin in vacanta, cat si turistii de business pot beneficia de aceasta oferta", a declarat Dana Chiriac, marketing si PR manager la Intercontinental Bucuresti.
Oferta a fost lansata anul acesta de catre lantul hotelier Intercontinental si se aplica in toate cele 4.000 de hoteluri detinute la nivel mondial, Romania nefiind o exceptie. "Avantajul este ca daca te-ai cazat la hotelul din Bucuresti, te poti caza o noapte la un hotel din strainatate si tot beneficiezi de a treia noapte gratuit la orice hotel."
Incercari de a fideliza clientii
Incepand cu data de 4 mai pana pe 3 iulie se pot face rezervari care sa iti aduca o noapte de cazare gratuita in perioada iulie-decembrie. "Acest program "getafreenight" este un mod de-a fideliza clientii pe care ii avem. Doar clientii care se inscriu pe site pot beneficia de aceasta oferta", a precizat ea. Hotelurile care fac parte din acest lant hotelier sunt Intercontinental Bucuresti si Crowne Plaza. "Pana acum nu avem turisti inscrisi, insa suntem abia la inceput", a spus C