* 81% dintre elevii de-a VII-a au luat peste cinci, iar la clasa a VIII-a, 94%
Deşi problemele de matematică de la cel de-al treilea punct al tezei cu subiect unic au fost mai dificile, mulţi dintre elevii brăileni au reuşit să obţină note peste cinci. 81% dintre elevii de-a VII-a au luat peste cinci, iar la clasa a VIII-a au realizat aceeaşi performanţă 94%.
Problemele dificile de la subiectul al treilea au făcut ca notele maxime să fie obţinute numai de 7% dintre elevii de-a VII-a şi 8% dintre cei de-a VIII-a. La clasa a VII-a cele mai multe note au fost de cinci şi şase, iar la clasa a VIII-a au fost cele de şase şi şapte, aproape 40%. Numărul de elevi cu note sub cinci este aproape egal, procentual, între urban şi rural la clasa a VIII-a, iar la clasa a VII-a, surprinzător, procentul celor care au lat note sub cinci este mai mare în mediul urban - 21%, decât în rural - 16%. În schimb, numărul notelor maxime este de aproape cinci ori mai mare în mediul urban decât în rural, şi la clasa a VII-a, şi la clasa a VIII-a. * 81% dintre elevii de-a VII-a au luat peste cinci, iar la clasa a VIII-a, 94%
Deşi problemele de matematică de la cel de-al treilea punct al tezei cu subiect unic au fost mai dificile, mulţi dintre elevii brăileni au reuşit să obţină note peste cinci. 81% dintre elevii de-a VII-a au luat peste cinci, iar la clasa a VIII-a au realizat aceeaşi performanţă 94%.
Problemele dificile de la subiectul al treilea au făcut ca notele maxime să fie obţinute numai de 7% dintre elevii de-a VII-a şi 8% dintre cei de-a VIII-a. La clasa a VII-a cele mai multe note au fost de cinci şi şase, iar la clasa a VIII-a au fost cele de şase şi şapte, aproape 40%. Numărul de elevi cu note sub cinci este aproape egal, procentual, între urban şi rural la clasa a VIII-a, iar la clasa a VII-a, surprinzător, procentul celor care au lat not