O echipa de jurnalisti americani a investigat felul in care sunt autorizati mecanicii care repara avioanele si a descoperit ca acestia nu sunt testati cum trebuie si, mai nou, sunt angajati cu toate ca nu stiu sa citeasca in limba engleza.
Se pare ca sute de mecanici cu autorizatii obtinute in mod dubios repara avioane in Texas, scrie WFAA.
O ancheta cu privire la moartea a 21 de persoane in accidentul in care a fost implicat avionul Airways Express Flight 5481 in 2003, in Carolina de Nord, a relevat ca o parte a responsabilitatii o poarta mecanicii care nu au conectat corect cablurile aparatului de zbor.
Mai nou, se pare, in cautare de mana de lucru ieftina, autorizatiile de mecanic de avioane se dau trecant cu vederea peste o serie de probleme, cum ar fi faptul ca mecanicii nu stiu sa citeasca in limba engleza- avioanele fiind insotite de manuale complicate, care recomanda pas cu pas cum trebuie efectuata orice reparatie.
O echipa de jurnalisti americani a investigat felul in care sunt autorizati mecanicii care repara avioanele si a descoperit ca acestia nu sunt testati cum trebuie si, mai nou, sunt angajati cu toate ca nu stiu sa citeasca in limba engleza.
Se pare ca sute de mecanici cu autorizatii obtinute in mod dubios repara avioane in Texas, scrie WFAA.
O ancheta cu privire la moartea a 21 de persoane in accidentul in care a fost implicat avionul Airways Express Flight 5481 in 2003, in Carolina de Nord, a relevat ca o parte a responsabilitatii o poarta mecanicii care nu au conectat corect cablurile aparatului de zbor.
Mai nou, se pare, in cautare de mana de lucru ieftina, autorizatiile de mecanic de avioane se dau trecant cu vederea peste o serie de probleme, cum ar fi faptul ca mecanicii nu stiu sa citeasca in limba engleza- avioanele fiind insotite de manuale complicate