Unul dintre cei mai vechi producatori de masini s-a intalnit, marti, cu unul dintre cei mai noi, dupa ce Daimler a cumparat 10% din Tesla Motors, o afacere ale carei roade se vor vedea spre sfarsitul anului cand compania German va lansa Smart-ul electric pentru doua persoane.
Acordul asigura Daimler bateriile si know-how-ul necesare pentru a lansa pe piata o masina electrica care sa circule cu o viteza cat mai mare posibila.
In schimb, Tesla obtine un mare teanc de bani si, mai important de atat, piesele si motorul necesare pentru a construi Model S sedan, informeaza Wired.
Niciuna dintre companii nu vrea sa dea detalii despre acord, insa oficiali de la Daimler spun ca suma este de ordinul milioanelor de dolari cu doua cifre.
Tesla si-a vazut in ultima vreme comenzile crescand foarte mult si arata ca se asteapta la profit la jumatatea acestui an.
Unul dintre cei mai vechi producatori de masini s-a intalnit, marti, cu unul dintre cei mai noi, dupa ce Daimler a cumparat 10% din Tesla Motors, o afacere ale carei roade se vor vedea spre sfarsitul anului cand compania German va lansa Smart-ul electric pentru doua persoane.
Acordul asigura Daimler bateriile si know-how-ul necesare pentru a lansa pe piata o masina electrica care sa circule cu o viteza cat mai mare posibila.
In schimb, Tesla obtine un mare teanc de bani si, mai important de atat, piesele si motorul necesare pentru a construi Model S sedan, informeaza Wired.
Niciuna dintre companii nu vrea sa dea detalii despre acord, insa oficiali de la Daimler spun ca suma este de ordinul milioanelor de dolari cu doua cifre.
Tesla si-a vazut in ultima vreme comenzile crescand foarte mult si arata ca se asteapta la profit la jumatatea acestui an.