Un sfert dintre directorii companiilor din 22 tari europene considera mita fata de clienti acceptabila in aceasta perioada de recesiune, arata un sondaj de opinie derulat de Ernst & Young.
Firma de consultanta a chestionat 2.200 de oameni din marile companii de pe teritoriul Europei. Jumatate dintre cei chestionati au calificat ca fiind acceptabile una sau mai multe metode deloc etice de compoartament in afaceri, mai ales in aceasta perioada, relateaza Reuters.
A face plati cash, atunci cand nu aceasta este modalitatea de plata sau a cosmetiza rapoartele pentru a masca rezultatele dezamagitoare sunt numai doua dintre metodele agreate de un numar alarmant de respondenti.
Proportia celor care au considerat acceptabila mita fata de unii clienti ai companiei, pentru a ramane in afaceri, este de 38% in Spania, 43% in Cehia si 53% in Turcia.
Conform Ernst & Young, numarul fraudelor in interiorul companiilor creste in perioada recesiunii.
Un sfert dintre directorii companiilor din 22 tari europene considera mita fata de clienti acceptabila in aceasta perioada de recesiune, arata un sondaj de opinie derulat de Ernst & Young.
Firma de consultanta a chestionat 2.200 de oameni din marile companii de pe teritoriul Europei. Jumatate dintre cei chestionati au calificat ca fiind acceptabile una sau mai multe metode deloc etice de compoartament in afaceri, mai ales in aceasta perioada, relateaza Reuters.
A face plati cash, atunci cand nu aceasta este modalitatea de plata sau a cosmetiza rapoartele pentru a masca rezultatele dezamagitoare sunt numai doua dintre metodele agreate de un numar alarmant de respondenti.
Proportia celor care au considerat acceptabila mita fata de unii clienti ai companiei, pentru a ramane in afaceri, este de 38% in Spania, 43% in Cehia si 53% in Turcia. @N_