Cateodata sa fii mama si sa ai si o cariera pare a fi o misiune imposibila: e nevoie de bani, de timp, de rabdare si nervi de otel ca sa cresti si copii, sa ai grija si de casa si sa te duci si la serviciu.
Adauga pe langa asta si relatia de cuplu, cu toate dramele si necesitatile ei, si pare a fi o sarcina pentru Wonder Woman, femeia super-erou. Sa nu uitam ca trebuie sa dedici timp si mersului la coafor, la sala sau unui hobby.
Exista insa cateva solutii simple care iti pot face viata mai usoara. Deprinderile sanatoase sunt, de cele mai multe ori, cheia succesului, arata Michelle LaRowe, in cartea "Mama si femeie de cariera: Cum sa ai copii, cariera si casa", prezentata de MSNBC.
Pentru femeile in aceasta situatie, managementul timpului este crucial: e util sa notezi intr-o agenda exact cand sunt planificate anumite activitati si sa incerci, pe cat posibil, sa te tii de program. Fa in asa fel incat activitati similare (mersul la banca, la posta, cumparaturile sau plata facturii de telefon) sa fie programate in aceeasi dupa-amiaza, ca sa scapi de ele rapid.
Ai grija de diminetile tale! Nu incerca sa inghesui totul in cele cateva ore de dimineata inainte sa pleci la serviciu. Incearca sa faci sandvisurile si sa pregatesti hainele pentru a doua zi de seara, pentru ca diminetile sa fie cat mai libere. E esential sa te trezesti bine-dispusa, nu impovarata de cat de multe lucruri ai de facut.
Trezeste-te devreme, ca sa iti poti acorda macar o ora in care sa faci cateva exercitii fizice, care iti asigura buna dispozitie. Si nu uita sa bei o cafea.
"Oare ce sa mai fac de mancare?" Dilema mananca destul de mult timp femeilor care se ocupa si de familie si de serviciu. Fa un top al mancarurilor preferate de membrii familiei si stabileste un plan saptamanal pentru gatit.
Variaza felurile de ma