PHD Romania, divizia de livrare la domiciliu a lantului de restaurante Pizza Hut, isi propune pentru acest an afaceri de aproximativ 2 mil. euro si deschiderea a cel putin trei noi locatii in Bucuresti, dezvoltare conditionata insa de evolutia pietei imobiliare, a declarat Carmen Lupulet, director de marketing al companiei.
“Suntem in fericita situatie de a ne continua planurile pentru acest an privind extinderea. Deocamdata nu ne-am decis asupra momentului in care vom deschide noile locatii, vor fi insa situate in zone pe care nu le acoperim momentan. In prezent, acoperim aproximativ 20-30% din Bucuresti. Cautam locatii vizibile, astfel incat oamenii sa ne observe si sa le trezim interesul. Depinde insa foarte mult de evolutia pietei imobiliare si de ceea ce se intampla la nivelul intregii piete”, spune Carmen Lupulet.
Prima locatie PHD din Romania a fost deschisa in decembrie 2007, in zona Vitan, urmata la 10 luni de o a doua, PHD Obor. Dezvoltarea a continuat cu deschiderea celei de-a treia locatii, in decembrie 2008, PHD Mihalache.
“Suntem in crestere, nu am sesizat o scadere a cererii. Brandurile de livrari la domiciliu tind sa creasca si in aceasta perioada de criza, pe fondul reorientarii obisnuintelor de consum, de la iesitul in oras, la restaurant, la consumul acasa. De exemplu, in cazul PHD Vitan am avut o crestere de 80% a vanzarilor in luna martie a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut”, declara Dragos Zamirca, brand manager PHD Romania.
Printre produsele livrate de PHD se numara diferite sortimente de pizza, antreuri, salate, deserturi si lasagna, oferta diferita de meniul din restaurantele Pizza Hut. In plus, in aproximativ o luna de zile, compania va introduce in meniu si paste realizate la cuptor. Faina si branza folosite la prepararea produselor sunt importate din Franta, respectiv Anglia, Polonia si