Gigantul software Microsoft ar putea dezvălui săptămâna viitoare un nou motor de căutare, urmaşul actualului Live Search. Potrivit unor surse avizate citate de Wall Street Journal, compania testează serviciul în circuit intern încă din luna martie. Proiectul poartă numele de Kumo.com şi va fi practic un rebranding şi un update major al actualului serviciu de căutare. Noul motor a fost lansat pe plan intern şi este accesibil angajaţilor Microsoft. În momentul în care aceştia
Gigantul software Microsoft ar putea dezvălui săptămâna viitoare un nou motor de căutare, urmaşul actualului Live Search.
Potrivit unor surse avizate citate de Wall Street Journal, compania testează serviciul în circuit intern încă din luna martie. Proiectul poartă numele de Kumo.com şi va fi practic un rebranding şi un update major al actualului serviciu de căutare.
Noul motor a fost lansat pe plan intern şi este accesibil angajaţilor Microsoft. În momentul în care aceştia activează Live Sarch, sunt automat direcţionaţi către Kumo.com.
Potrivit Wall Street Journal, Microsoft a contactat deja compania JWT, parte a grupului WPP, pentru realizarea unei campanii de publicitate pentru noul proiect.
Motorul de căutare ar putea fi lansat în cadrul "D: All Things Digital", care se va desfăşura între 26-28 mai la Carlsbrad, California.
Kumo.ro are rolul de a duce Microsoft mai aproape de Google sau Yahoo pe segmentul motoarelor de căutare. Cu o cotă estimată la aproximativ 65%, Google domina în acest moment piaţa de profil.
SURSA: "Wall Street Journal"