Un piteştean care a avut un accident, în care maşina asigurată i-a fost avariată total, reclamă că firma de asigurări nu-i oferă despăgubiri. Florin Ungureanu a avut ghinionul ca maşina, aproape nouă, să-i fie distrusă total în urma unui accident care a avut loc la finele anului trecut. Sursa: Vlad Stănescu
Plătea în rate un autoturism Renault pentru care făcuse şi o poliţă CASCO. Când a cerut să i se acopere daunele, a primit un răspuns surprinzător: în conturile firmei de asigurări nu mai intrase niciun ban de mul te luni, cu toate că el se ştia cu plăţile la zi. Banii, depuşi la bancă, nu erau viraţi, mai departe, în conturile firmei de asigurări.
Pentru maşina Renault Megane Sedan pe care a cumpărat-o în urmă cu trei ani, Florin Ungureanu a dat un avans (21.000 de lei) şi a făcut un împrumut la BRD (25.000 de lei). A plătit maşina integral, rămânând să achi te ratele la bancă pentru împumut şi poliţa CASCO, inclusă în rate. Apoi nu şi-a făcut niciun fel de griji, până la accident.
Abia atunci când a aflat că sunt probleme a început să pună întrebări. „Cei de la Asiban mi-au spus că în contul lor nu a mai intrat niciun leu de la mijlocul anului trecut. În aprilie 2008 am uitat să plătesc o rată, dar în luna următoare am plătit suma dublă, plus penalizări”, susţine bărbatul.
Ca să lămurească situaţia, a mers la sediul BRD din Piteşti, unde i s-a pus la dispoziţie extrasul de cont. „Până în decembrie, rata era plătită în fiecare lună, iar în contul meu de la BRD erau blocaţi bani pentru poliţa CASCO, cei de la Asiban luând doar în anumite luni bani din acel cont”, ne-a declarat Florin Ungureanu.
„A plătit ratele cu întârziere”
Pentru că n-a primit bani, firma asiguratoare refuză să plătească dauna, iar BRD arunca vina asupra clientului. Neplata ratei din luna aprilie a cauzat rezilierea po