Institutiile si candidatii la alegerile pentru Parlamentul European (PE), ce vor avea loc in perioada 4-7 iunie, apeleaza la spoturi pe canalul MTV, la clipuri umoristice pe YouTube si mesaje pe site-ul Twitter, in incercarea de a convinge tinerii sa voteze si de a reduce absenteismul. In ultimele saptamani, ofensiva s-a axat pe difuzarea de catre PE a unor clipuri pe YouTube. Intr-unul, o femeie speriata vine la biroul de vot, iar dupa ce pune buletinul in urna, este urmata imediat de un agresor mascat. La finalul spotului, apare mesajul "exista intotdeauna timp pentru a merge la vot". "Obiectivul este de a-i convinge pe tineri, care navigheaza foarte mult pe internet, sa afle ca au loc alegeri. Speram ca dupa aceea, cel putin o parte vor fi mai interesati", a explicat un purtator de cuvant al PE.
Institutiile si candidatii la alegerile pentru Parlamentul European (PE), ce vor avea loc in perioada 4-7 iunie, apeleaza la spoturi pe canalul MTV, la clipuri umoristice pe YouTube si mesaje pe site-ul Twitter, in incercarea de a convinge tinerii sa voteze si de a reduce absenteismul. In ultimele saptamani, ofensiva s-a axat pe difuzarea de catre PE a unor clipuri pe YouTube. Intr-unul, o femeie speriata vine la biroul de vot, iar dupa ce pune buletinul in urna, este urmata imediat de un agresor mascat. La finalul spotului, apare mesajul "exista intotdeauna timp pentru a merge la vot". "Obiectivul este de a-i convinge pe tineri, care navigheaza foarte mult pe internet, sa afle ca au loc alegeri. Speram ca dupa aceea, cel putin o parte vor fi mai interesati", a explicat un purtator de cuvant al PE.