Latura emotionala a unui zombie "Colin", un horror produs cu doar 45 de lire de un britanic care lucreaza la o firma de curierat in Londra, participa zilele acestea la Piata de Film de la Cannes, unde regizorul si producatorul Marc Price spera sa gaseasca distribuitori, scrie cotidianul The Times. Editia 2009 a Festivalului de la Cannes a fost deschisa de filmul "Up", care a costat aproximativ 75 milioane de lire, insa marea surpriza ar putea-o reprezenta "Colin", produs cu o suma infima si scos la vanzare la targul de profil, noteaza jurnalistii britanici.
Marc Price nu are nici o pregatire in domeniul productiei de filme, iar toate cunostintele sale despre acest domeniu provin din comentariile regizorilor prezentate la categoria "Extra" pe DVD-urile cu filme. Pana acum, doua companii japoneze i-au facut britanicului oferte pentru cumpararea filmului "Colin", iar Price se asteapta sa mai primeasca. Numele filmului provine de la cel al personajului principal, iar scenariul urmareste povestea unui tanar care moare dupa ce este muscat de un zombie si se intoarce printre cei vii in postura de a fi chiar el un vanator de oameni. "Productia filmului ne-a costat 45 de lire, pe care i-am cheltuit pe o ranga si pe cateva casete. Ne-am concentrat pe poveste si personaje si ne bazam pe aceste elemente pentru a agata publicul. Filmul este menit sa schimbe perceptia asupra genului zombie, deoarece spune povestea din punctul de vedere al unui zombie, care incearca sa inteleaga ce s-a intamplat cu el, si nu din punctul de vedere al unui om care incearca sa scape si sa supravietuiasca", a explicat Marc Price. Potrivit regizorului, scopul final al filmului nu este doar acela de a obtine tipete in sala de cinematograf, ci sa si emotioneze cinefilii, sa ii faca sa planga.
"Colin" a fost filmat in Swansea si Londra, timp de 18 luni, iar producatorii i-au convins pe a