Compania de publicitate indoor Brand Management, alaturi de People Media, a lansat proiectul Litoral Media, prin intermediul caruia va oferi pentru inceput advertiserilor spatii de expunere in 30 de hoteluri de pe litoralul romanesc. Investitia initiala in acest proiect se ridica la 40.000 de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Razvan Marincoi, marketing manager al Brand Management.
Banii au fost alocati pentru realizarea retelei de panouri, a echipei care urmeaza sa se ocupe de implementare, monitorizare si neutralizare, cat si pentru setarea proiectului in sine cu locatiile, spune Razvan Marincoi (foto).
Prin intermediul acestui program cele doua companii urmaresc sa atraga in principal companiile din domeniul bunurilor de larg consum, oferindu-le spatii de expunere in hoteluri de 3 si 4 stele din Mamaia, Constanta, Eforie Nord, Neptun-Olimp, Venus, Saturn si Mangalia.
Potrivit lui Marincoi, companiile deja interesate de acest proiect fac parte din industria cosmeticelor si cea a berii.
Litoral Media se va desfasura anul acesta in perioada 1 iunie-15 septembrie, organizatorii estimand o “maturizare” a proiectului pana in anul 2012. In plus, proiectul va fi extins si pe litoralul bulgaresc incepand cu vara anului 2010.
Pentru acest an, perioada de desfasurare a Litoral Media este cuprinsa intre 01.06.2009 si 15.09.2009, urmand sa obtinem o maturizare a proiectului pana in 2012.
Costul unei campanii de o luna, care acopera toate cele 30 de locatii, este de aproximativ 7.000 de euro (rate card) si va avea un trafic estimat de 100.000 de turisti.
“Comportamentul turistilor pe timpul sezonului estival face ca publicitatea indoor sa fie mai eficienta si vizualizata decat publicitatea TV, deoarece majoritatea timpului este petrecut in afara camerei de hotel, iar pana noaptea tarziu acestia merg la terase, cluburi, petreceri p