- Social - nr. 307 / 21 Mai, 2009 Festivalul "Peninsula", numit in acest an "CokeLive Peninsula", se bucura de un buget record, de un milion de euro! Anuntul a fost facut ieri, intr-o conferinta de presa, de catre Bodor László, director de festival, si Fûlöp Zoltán - manager de proiect Sziget Management, care au mai declarat ca au dorit sa ridice stacheta festivalului si pentru aceasta au avut nevoie de un sponsor puternic. Astfel s-a explicat prezenta celor de la Coca-Cola HBC Romania, care dau posibilitatea ca la cele mai indragite trupe din Romania si Ungaria, precum si la concertele capetelor de afis ale festivalului, sa se foloseasca Coca-Cola Main Stage, scena dotata cu cea mai performanta instalatie de sonorizare si de lumini. Situat pe o suprafata echivalenta cu 3 terenuri de fotbal, in zona fostei scene Mures, spatiul din fata noii scene va putea gazdui, potrivit organizatorilor, 50.000 de persoane! Mai trebuie spus ca nu numai bugetul festivalului s-a marit, ci si cortul amatorilor de muzica electronica, care ajunge, astfel, la 1.200 mp, precum si asteptarile organizatorilor. La "CokeLive Peninsula" sunt asteptate sa participe 60.000 de persoane, care vor avea cele mai bune conditii de campare, de distractie, concerte la nivel european si chiar mondial, dar si posibilitatea de a lega prietenii si a ramane cu amintiri frumoase de la cel mai important festival muresean dedicat tinerilor. FLORENTIN DEAC - Social - nr. 307 / 21 Mai, 2009 Festivalul "Peninsula", numit in acest an "CokeLive Peninsula", se bucura de un buget record, de un milion de euro! Anuntul a fost facut ieri, intr-o conferinta de presa, de catre Bodor László, director de festival, si Fûlöp Zoltán - manager de proiect Sziget Management, care au mai declarat ca au dorit sa ridice stacheta festivalului si pentru aceasta au avut nevoie de un sponsor puternic. Astfel s-a explicat prezenta cel