Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primul trimestru o creştere a afacerilor de 15%, la 5,5 milioane de euro, şi are ca obiectiv pentru întregul an o cifră de afaceri de 20,21 milioane de euro, în urcare cu 15-20% faţă de anul trecut.
"Soluţia Charisma va genera cea mai mare parte din venituri, fiind implementată în companii din mai multe ţări din regiune. Recent, am deschis birouri în Bulgaria şi Serbia, iar în a doua parte a anului, vom deschide unul şi în Ungaria", a declarat directorul general al companiei, Dan Liviu Drăgan, citat de Mediafax. El a adăugat că, TotalSoft intenţionează să lanseze un proiect prin care soluţia pentru afaceri Charisma să fie vândută ca un serviciu Software as a Service (SaaS).
Pentru a doua jumătate a anului, TotalSoft va lua în calcul şi preluarea de companii. "Acum, obiectivul este să reuşim să creştem cu cât ne-am propus, iar în a doua jumătate a anului ne vom gândi la preluări, în funcţie de evoluţia pieţei", a spus directorul general al TotalSoft.
Compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în creştere cu peste 40% faţă de rezultatul înregistrat în 2007 şi cu 10% peste estimări, jumătate din venituri provenind din vânzarea produsului Charisma.
Profitul operaţional înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizări (EBITDA) a fost în 2008 de circa 3,6 milioane de euro, cu aproximativ 40% mai mare decât cel raportat în anul precedent.
Cu o activitate de 14 ani pe piaţa IT românească, dezvoltatorul de soluţii informatice are în portofoliu peste 1.100 de clienţi din zona publică şi privată, din domeniile financiar-bancar, construcţii, servicii, retail sau industrie. Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primul trimestru o creştere a afacerilor de 15%, la 5,5 milioane de euro, şi are ca obiectiv pe