Dacă adolescenţii contemporani vor tresări peste ani şi ani la auzul cuvintelor Hi5, Counter Strike, sau i-Pod, există o generaţie întreagă care a crescut alături de branduri autentice romaneşti, unele dintre ele prezente şi astăzi pe rafturile supermarketurilor, altele încadrate în categoria "a fost odată ca niciodată". Duminica aceasta, de la ora 14.00, Andi Moisescu şi "Apropo Tv" readuc în sufletul telespectatorilor PRO TV mărcile pur romaneşti de odi Dacă adolescenţii contemporani vor tresări peste ani şi ani la auzul cuvintelor Hi5, Counter Strike, sau i-Pod, există o generaţie întreagă care a crescut alături de branduri autentice romaneşti, unele dintre ele prezente şi astăzi pe rafturile supermarketurilor, altele încadrate în categoria "a fost odată ca niciodată". Duminica aceasta, de la ora 14.00, Andi Moisescu şi "Apropo Tv" readuc în sufletul telespectatorilor PRO TV mărcile pur romaneşti de odi
Dacă adolescenţii contemporani vor tresări peste ani şi ani la auzul cuvintelor Hi5, Counter Strike, sau i-Pod, există o generaţie întreagă care a crescut alături de branduri autentice romaneşti, unele dintre ele prezente şi astăzi pe rafturile supermarketurilor, altele încadrate în categoria "a fost odată ca niciodată".
Duminica aceasta, de la ora 14.00, Andi Moisescu şi "Apropo Tv" readuc în sufletul telespectatorilor PRO TV mărcile pur romaneşti de odinioară. Doar cu o generaţie în urmă, copiii creşteau vînjos cu bomboane Cip, mestecau de zor gumă Gumela, se spălau pe dinţi cu pasta Cristal şi plecau la şcoală încălţaţi cu cei mai cool adidaşi de la vremea respectivă: Pionierul. Şmecherul cartierului nu era cel care asculta manele cu geamul dechis la maşină, ci cel care avea bicicletă Pegas şi o mai împrumuta din când în când şi celor care erau încă în stadiul în care îşi băteau părinţii la cap să le achiziţioneze una. De la Pegas la "motorul" Mobra er