Advertiserii au acum la dispozitie un nou canal de publicitate neconventionala, si anume reteaua statusurilor de Yahoo Messenger, valorificata astfel de trei romani, prin intermediul Status Pimp. In intervalul 10-13 iunie se vor derula primele campanii de publicitate in reteaua Status Pimp, detinuta de Stefan Szakal, Calin Iepure si Alin Zainescu. Pana in momentul de fata au fost epuizate toate cele 1.000 de conturi oferite de Status Pimp utilizatorilor de Yahoo Messenger (YM) care doresc sa gazduiasca, pe statusul lor, mesaje publicitare contra cost. Pentru a primi un astfel de cont, cei interesati au completat un formular de inscriere pe site-ul Status Pimp si au descarcat pe calculator o aplicatie care sa le permita afisarea mesajelor publicitare alese pe spatiul destinat status-urilor de messenger. In momentul de fata, nu mai exista conturi disponibile pentru cei care doresc sa isi transforme statusurile de messenger intr-un spatiu destinat publicitatii. Totusi, cei interesati de o astfel de sursa de venit se mai pot inscrie pe site-ul Status Pimp, pentru ca, in aproximativ o saptamana, vor mai fi disponibile alte 2.000 de conturi.
Statusul este locul in care utilizatorii de YM isi pot pune un text care sa fie vizibil pentru utilizatorii inclusi in lista lor de Messenger. Lungimea maxima a statusului este de 255 de caractere. In mod normal, el apare ca text cu litere de culoare neagra, insa, atunci contine un link catre o pagina web, devine albastru subliniat.
Status Pimp este, in prezent, prima si singura retea de publicitate prin statusuri de Yahoo Messenger (YM) din lume, potrivit celor care au avut aceasta idee de promovare neconventionala. "Suntem singurii care am facut un server si o retea prin care vom furniza publicitate pe statusurile serviciilor de mesagerie instanta, precum YM. Am inceput cu Yahoo Messenger, pentru ca peste 90% dintre