Fie ca au ales sa vanda branduri internationale sau autohtone de posete si incaltaminte, in magazine sau online, ca afaceri de familie sau in parteneriat, fondatoarele acestor businessuri au pornit cu investitii de cateva zeci de mii de euro si asteapta vanzari de peste cateva sute de mii de euro dupa primul an de functionare.
Importul si comercializarea in Romania a produselor brandului international de genti si accesorii din piele La Bagagerie a inceput ca o mica afacere de familie, prin deschiderea anul trecut a primului magazin cu o investitie de peste 200.000 de euro.
"Decizia de a lansa La Bagagerie in Bucuresti a fost foarte bine gandita. Exista destul de multe branduri de accesorii si extrem de multe magazine de proximitate de unde oricine isi poate cumpara o geanta. Insa noi ne-am dorit sa le oferim romanilor acces la produse de o calitate net superioara, pe care pana acum nu le vedeau decat in reviste sau in marile magazine din afara, fara ca aceasta sa insemne preturi foarte mari. Romanii isi doresc sa fie in ton cu tendintele internationale, incep sa puna accent pe rafinament si sa aprecieze avantajele unei investitii durabile in calitate", spune Mihaela Popa, partener al La Bagagerie.
Negocierile cu producatorul francez au durat cateva luni
Ea spune ca pasii care au fost urmati pentru deschiderea magazinului au fost acumularea capitalului pentru investitii, contactarea reprezentantilor La Bagagerie, negocierea si semnarea contractului de colaborare, cautarea spatiilor pentru comercializarea produselor in Bucuresti si amenajarea acestora, precum si recrutarea si pregatirea personalului.
"Negocierile cu producatorul francez au durat cateva luni, iar costurile au fost ridicate avand in vedere ca reprezentam un brand elegant, ce poate fi incadrat si in categoria -luxury. Detinem un contract de distributie exclusiva p