Retailerul de îmbrăcăminte GAP a anunţat o scădere cu 14% a profitului înregistrat în primul trimestru al anului, ca urmare a diminuării cererii în contextul recesiunii. Astfel, compania americană care operează pe lângă brandul GAP şi mărcile Banana Republic şi Old Navy, a raportat un profit de 215 milioane de dolari în prima parte a anului. În aceeaşi perioadă din 2008, compania a înregistrat un profit de 249 milioane de dolari. Veniturile GAP au scăzut, de asemenea, cu
Retailerul de îmbrăcăminte GAP a anunţat o scădere cu 14% a profitului înregistrat în primul trimestru al anului, ca urmare a diminuării cererii în contextul recesiunii.
Astfel, compania americană care operează pe lângă brandul GAP şi mărcile Banana Republic şi Old Navy, a raportat un profit de 215 milioane de dolari în prima parte a anului. În aceeaşi perioadă din 2008, compania a înregistrat un profit de 249 milioane de dolari.
Veniturile GAP au scăzut, de asemenea, cu opt procente, la 3,13 miliarde de dolari, de la 3,38 miliarde de dolari.
În primul trimestru al anului, GAP a relocat 11 dintre magazinele sale, în încercarea de a schimba strategie de business pentru a recupera cota de piaţă pentru toate cele trei branduri.
De asemenea, compania mizează pe brandul Old Navy, care ar putea atrage mai mulţi consumatori datorită preţurilor mai accesibile.
GAP şi-a făcut intrearea pe piaţa din România în urmă cu aproximativ o lună, prin inaugurarea primului magazin sub acelaşi brand. Până la finele anului, compania Marinopoulos România, deţinătoarea francizei GAP, ar putea deschide încă două locaţii.
Marca americană GAP oferă articole de îmbrăcăminte şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii.
GAP deţine 3.100 de magazine în SUA, Marea Britanie, Canada, Franţa, Japonia şi Irlanda. În plus, reţeaua companiei se întinde prin francize în Europa de Sud-Est, Asi