Pentru a face faţă crizei economice, analiştii sunt de părere că o companie trebui să-şi motiveze angajaţii. De obicei, însă, cei care conduc companiile consideră că motivarea angajaţilor presupune costuri care trebuie evitate. Conform entrepreneur.com, există o serie de căi pentru motivarea angajaţilor pentru care compania nu trebuie să scoată din buzunar niciun ban. 1. Recunoaşterea meritelor Când se aduce vorba despre recunoaşterea meritelor, se face o conexiune c
Pentru a face faţă crizei economice, analiştii sunt de părere că o companie trebui să-şi motiveze angajaţii. De obicei, însă, cei care conduc companiile consideră că motivarea angajaţilor presupune costuri care trebuie evitate.
Conform entrepreneur.com, există o serie de căi pentru motivarea angajaţilor pentru care compania nu trebuie să scoată din buzunar niciun ban.
1. Recunoaşterea meritelor
Când se aduce vorba despre recunoaşterea meritelor, se face o conexiune cu premii sau bonusuri. Analiştii de la Entrepreneur spun că este important ca un lider de companie să observe realizările unui subaltern sau altul şi să-i arate acestuia că este mulţumit.
Doug Dolan, director al unei societăţi americane, spune: „Folosesc recunoaşterea pentru a-mi păstra angajaţii şi pentru a le da încrederea că lucrează la o companie căreia îi pasă de ei”.
Astfel, este important ca un angajat să vadă că i se recunosc meritele, spun analiştii, chiar dacă recunoaşterea aceasta nu înseamnă acordare de stimulente financiare. Aceasta pentru că aprecierea are un efect benefic asupra angajaţilor: au încredere în ei înşişi şi sunt mai motivaţi, lucru esenţial în vreme de criză.
Ryan Robinson, cel care deţine Do Dat Entertainment, e de părere că un angajat nefericit este un angajat neproductiv. „Îmi păstrez oamenii motivaţi spunându-i fiecăruia cât de important este el pentru succesul unui pro