Salariatii Dacia lucreaza, incepand din 23 mai si pana la sfarsitul lui iulie, in toate sambetele, in doua schimburi, pentru a putea onora comenzile. Dacia a decis sa-si mareasca productia zilnica de masini cu peste 11%, de la 1.200 vehicule pe zi la 1.340 vehicule pe zi, incepand cu 15 iunie, datorita cererii create de programele de tip Rabla din mai multe tari europene.
Desi in tara vanzarile marcii au scazut cu circa 60% anul acesta, in Europa ele au urcat cu 6%, la circa 65.000 de unitati, datorita programelor de tip Rabla.
Trei sferturi din productia companiei va merge anul acesta la export, iar Dacia va mai angaja 500 de oameni.
Programul Rabla din Germania, unde exista zeci de mii de comenzi pentru masinile produse la Mioveni, a relansat situaita la Dacia, care acum trei luni nu excludea posibilitatea ca in primavara sa dea afara 3-4.000 de oameni. Salariatii Dacia lucreaza, incepand din 23 mai si pana la sfarsitul lui iulie, in toate sambetele, in doua schimburi, pentru a putea onora comenzile. Dacia a decis sa-si mareasca productia zilnica de masini cu peste 11%, de la 1.200 vehicule pe zi la 1.340 vehicule pe zi, incepand cu 15 iunie, datorita cererii create de programele de tip Rabla din mai multe tari europene.
Desi in tara vanzarile marcii au scazut cu circa 60% anul acesta, in Europa ele au urcat cu 6%, la circa 65.000 de unitati, datorita programelor de tip Rabla.
Trei sferturi din productia companiei va merge anul acesta la export, iar Dacia va mai angaja 500 de oameni.
Programul Rabla din Germania, unde exista zeci de mii de comenzi pentru masinile produse la Mioveni, a relansat situaita la Dacia, care acum trei luni nu excludea posibilitatea ca in primavara sa dea afara 3-4.000 de oameni.