Vanghelie, un om hotarat, usor agramat, dar cu ambitii imense, a pus stapanire incet-incet pe Bucuresti si acum vizeaza sa includa intreaga Romanie in aria sa de influenta.
Nici nu face un secret din faptul ca peste 10 ani isi propune sa devina cel mai puternic om din tara asta.
Pana atunci, insa, primarul de la 5 a devenit un brand, o marca inregistrata de logo-ul careia pare sa fie nevoie pe fruntea fiecarui candidat PSD.
Nu conteaza ca nu stie nicio limba straina (si de-abia stapaneste romana), Vanghelie nu se sfieste sa dea sfaturi bucurestenilor pana si referitor la cum sa voteze pentru Parlamentul European.
Din panouri de un rosu aprins care au impanzit Capitala zilele acestea, Vanghelie ne atrage atentia ca "Avem nevoie de oameni ca Severin", astfel sustinand campania pentru europarlamentare a unui om care nu mai are nevoie de nicio prezentare la Bruxelles, cu un CV demn de orice fotoliu de oficial european.
De ce are Severin nevoie de stampila Vanghelie, o parafa chiar umilitoare pentru un om de talia lui? Probabil din acelasi motiv pentru care in toamna anului trecut, Ecaterina Andronescu, rectorul Politehnicii, a beneficiat de sigla "garantat Vanghelie" pentru a accede in Senat.
Pentru ca, in Capitala lui Vanghelie, asta vrea electoratul si numele "primarului care este" reprezinta un brand mai puternic decat orice considerent de natura profesionala sau intelectuala.
Cine i-a dat nas lui Vanghelie?
Liderii PSD sunt principalii vinovati de aceasta situatie. Ocupati sa se canibalizeze, Geoana si Iliescu, Hrebenciuc si Mitrea au trecut cu vederea faptul ca Vanghelie a ajuns un fel de domnitor peste intregul partid.
Liderul de drept, Mircea Geoana, s-a bazat pe Vanghelie ca sa scape de influenta lui Ion Iliescu, Miron Mitrea si Adrian Nastase, nestiind ca p