Ursus Breweries impinge marca Bere Azuga pe segmentul economic, piata pe care compania mai detine brandul Ciucas. Acesta din urma va urca cel mai probabil pe segmentul de mijloc al pietei, acolo unde Timisoreana este lider in ultimul an.
In urma cu aproximativ un an, fostii proprietari ai companiei Bere Azuga, familia Moraru, relansau brandul Azuga incercand sa intareasca pozitia acestei marci pe segmentele mainstream si premium. Acum, dupa aproximativ patru luni dupa ce Ursus Breweries a preluat controlul asupra Bere Azuga, reprezentantii filialei locale SABMiller au decis ca este nevoie de o noua repozitionare pentru acest brand.
"Unul din motivele pentru care am cumparat Bere Azuga a fost pentru a avea un brand pe segmentul economic", a declarat Stephan Maria Weber, presedintele Ursus Breweries, care a admis ca rapiditatea schimbarii a fost determinata si de dorinta de a prinde intreg sezonul de vara, perioada din an in care berarii inregistreaza cele mai mari vanzari.
Singurul brand pe care Ursus Breweries il avea insa pe acest segment pana in prima parte a acestui an era Ciucas, brand care dupa noua schimbare de ambalaj este pozitionat acum pe segmentul upper economic -lower mainstream. "Ciucas a avut in ultimii ani un parcurs foarte bun, crescand de la an la an, atat ca si cota de piata, cat si ca distributie si vizibilitate in trade. In primele noua luni ale anului fiscal 2008-2009 volumul Ciucas a crescut cu 14% (surse interne), iar cota de piata in volum pe luna februarie 2009 este de 5,7% (conform MEMRB)", a declarat Sandina Olteanu, Brand Manager Ciucas.
In primul trimestru al anului fiscal trecut, in perioada aprilie-iulie 2008, acelasi brand inregistra o crestere de 26% a volumului de vanzari, evolutie determinata de activitatile de marketing precum promovarea in magazin, promotii sau evenimente.
Din Brasov in t