Coolio.ro, proiect lansat de Dragos Novac, cel care conduce compania Krogos Software, incearca sa creeze o comunitate dedicata conceptului de social shopping, care nu este inca prezent in online-ul romanesc, desi exista o nevoie clara in aceasta directie.
In ultimul timp, au aparut numeroase bloguri de design, tot mai multe magazine online, si mai multe articole despre branduri, precum si magazine sau forumuri unde se discuta despre deal-uri bune, cat si diverse targuri de fashion si design sau evenimente dedicate pasionatilor de shopping. Tocmai de aceea, plecand de la aceste lucruri, s-a lansat Coolio.ro – un proiect care isi propune sa aduca laolalta o mare parte din cele enumerate, sa le structureze, sa le puna intr-o forma interactiva, accesibila si agreabila, care sa fie un instrument ajutator pentru cei care il folosesc.
"Prin Coolio ne-am propus initial sa satisfacem nevoia oamenilor de show-off. Am gandit acest proiect ca un spatiu spatiu virtual in care utilizatorii sa le arate prietenilor sau oamenilor care impartasesc pasiuni similare ce lucruri si-au mai cumparat in ultima vreme", spune Dragos Novac (foto) despre Coolio.ro, aplicatie realizata de Krogos Software, companie pe care acesta o detine.
Conceptul in sine, insa, este mult mai amplu si pe masura ce serviciul a inceput sa fie folosit, tot mai multe nevoi au iesit la suprafata iar proiectul a dezvoltat noi functionalitati, mergand pe ideea de social shopping.
Urmand aceasta directie, Coolio a inceput sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de a isi face whislist-uri, rezolvand astfel o dubla-problema, spune Novac. "Le dai o mana de ajutor prietenilor care nu stiu care e cadoul potrivit pentru tine."
In plus, utilizatorii pot urmari pe site evolutia pretului produselor cumparate (media pe luna), pot afla sau se pot informa despre deal-uri bune sau pot cauta dupa pret produ