Este mai mult decât evident că modelul Nano de la Tata Motors este un succes pe piaţa indiană. Însă micuţul Nano începe să fie plin de suprize pentru compania indiană. De la începutul lunii aprilie, cea mai ieftină maşină a primit nu mai puţin de 203.000 de comenzi. Însă contrar aşteptărilor oficialilor Tata, doar 20% dintre clienţi au cerut varianta cea mai ieftină, Nano Standard. Cel mai căutat a fost modelul "de lux", care costă cu 40% mai mult şi care a primit aproap
Este mai mult decât evident că modelul Nano de la Tata Motors este un succes pe piaţa indiană. Însă micuţul Nano începe să fie plin de suprize pentru compania indiană.
De la începutul lunii aprilie, cea mai ieftină maşină a primit nu mai puţin de 203.000 de comenzi. Însă contrar aşteptărilor oficialilor Tata, doar 20% dintre clienţi au cerut varianta cea mai ieftină, Nano Standard. Cel mai căutat a fost modelul "de lux", care costă cu 40% mai mult şi care a primit aproape jumătate din numărul comenzilor.
Tata a propus 3 versiuni pentru Nano: varianta Standard, varianta CX, care dispune de sistem de climatizare, direcţie asistată şi scaune reglabile. Cea de-a treia versiune, Nano LX, dispune în plus de închidere centralizată a uşilor, un spoiler şi proiectoare anti-ceaţă.
În ciuda crizei, puterea de cumpărare a indienilor creşte, explică analiştii care arată că se observă o dezvoltare a clasei medii.
SURSA: e24