Campania de promovare a turismului romanesc prin intermediul Nadiei Comaneci, al lui Ilie Nastase si al lui Gheorghe Hagi, realizata de Ministerul Turismului in parteneriat cu BRD, va incepe luna viitoare la Paris, odata cu turneul de tenis de la Roland Garros. "Pe esplanada primariei Parisului va fi amenajat un teren de tenis, iar Ilie Nastase va fi partener de joc al trecatorilor interesati. Impreuna cu Nadia Comaneci si Gheorghe Hagi, el va oferi turistilor din Paris carti postale de promovare a turismului romanesc", au spus reprezentantii ministerului. De asemenea, vor fi rulate in aceasta perioada si clipurile publicitare cu cei trei sportivi, care au costat 2 mil. euro. Campania de promovare "Romania, land of choice" va dura aproape un an, pana cand va fi gata si va incepe sa fie promovat brandul Romaniei.
Campania de promovare a turismului romanesc prin intermediul Nadiei Comaneci, al lui Ilie Nastase si al lui Gheorghe Hagi, realizata de Ministerul Turismului in parteneriat cu BRD, va incepe luna viitoare la Paris, odata cu turneul de tenis de la Roland Garros. "Pe esplanada primariei Parisului va fi amenajat un teren de tenis, iar Ilie Nastase va fi partener de joc al trecatorilor interesati. Impreuna cu Nadia Comaneci si Gheorghe Hagi, el va oferi turistilor din Paris carti postale de promovare a turismului romanesc", au spus reprezentantii ministerului. De asemenea, vor fi rulate in aceasta perioada si clipurile publicitare cu cei trei sportivi, care au costat 2 mil. euro. Campania de promovare "Romania, land of choice" va dura aproape un an, pana cand va fi gata si va incepe sa fie promovat brandul Romaniei.