Pasiunile comune sunt cele care îi adună într-un club elitist pe oamenii de afaceri români. Pentru a intra în cercul exclusivist este însă nevoie de mai mult decât de conturi generoase. De două ori pe lună, Radu Ioan Tudorache (35 de ani), unul dintre acţionarii grupului de firme de sub umbrela Newarch Investments, părăseşte biroul din care conduce afacerile familiei sale pentru o întâlnire la club. Acolo, la Yacht Club Regal Român (YCRR), cea mai veche asociaţie de acest tip
Pasiunile comune sunt cele care îi adună într-un club elitist pe oamenii de afaceri români. Pentru a intra în cercul exclusivist este însă nevoie de mai mult decât de conturi generoase.
De două ori pe lună, Radu Ioan Tudorache (35 de ani), unul dintre acţionarii grupului de firme de sub umbrela Newarch Investments, părăseşte biroul din care conduce afacerile familiei sale pentru o întâlnire la club. Acolo, la Yacht Club Regal Român (YCRR), cea mai veche asociaţie de acest tip din România, discută nu doar despre subiectul care îi face mare plăcere, navigaţia, ci şi despre business. Statutul de „membru“ al clubului elitist este acordat doar celor „cu o anumită ţinută de business“.
Prezenţa în topul celor mai bogaţi români sau posesia unui iaht nu reprezintă argumentele esenţiale pentru acceptarea unui nou membru în club. Urmând modelul Yacht Club de Monaco, şi în clubul românesc sunt necesare recomandări din partea a doi membri şi aprobarea consiliului director (din care face parte, printre alţii, şi Ernest Popovici, fondatorul casei de avocatură Popovici, Niţu şi Asociaţii şi preşedinte al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile). Numele celor aproape 200 de membri ai clubului nu este public, iar taxa de intrare este confidenţială. „Este un club discret. Un mediu în care te simţi bine discutând cu oameni cu aceeaşi pasiune şi din aceeaşi categorie socială“,