Intr-un birou bine ascuns, aproape de stadionul Old Trafford al echipei de fotbal Manchester United, directorul departamentului de marketing al uneia dintre cele mai bine cotate transnationale britanice pune la punct vizionarea ultimelor sale idei de promovare a companiei. Imagini cu chipul a 30 de femei sunt proiectate treptat pe ecran - toate sugerand momentul exact al orgasmului, scrie The Guardian.
Directorul de marketing, Anna Valle, este pe deplin multumita de noua sa campanie publicitara, in aceeasi masura in care „vedetele" din imagini par a fi. Compania este - poate ati ghicit - SSL International, proprietara brandului de prezervative Durex. Anna Valle are „metode pertinente de a se extinde in toate aspectele care tin de sex" si intentioneaza sa le puna in practica. Misiunea sa este de a transforma Durex dintr-un produs care ofera o modalitate de contraceptie intr-un brand care promite senzatii tari.
In acest scop, SSL vinde in prezent Durex Play, un brand sub care sunt comercializate vibratoare, uleiuri, lubrifiante si care, in numai doi ani, s-a transformat dintr-o idee inovativa a directorului general Garry Watts intr-o afacere de 40 de milioane de lire sterline (45,3 mil. euro). „Preludiul", declara Valle, „este o oportunitate majora pentru noi".
Ultimul produs din portofoliul Play este Play O, un gel care promite orgasme mai multe si mai intense si care evident a fost un succes in randul clientilor. „Cercetarile noastre arata ca 40% dintre femei nu sunt multumite de orgasmele pe care le au", spune Valle. „Acest lucru reprezinta o ocazie ratata. 67% nu au orgasm in mod regulat. Aceasta inseamna o necesitate importanta."
In conditii de recesiune, sexul nu este o industrie in care iti merge prea rau. „Suntem prudenti in a ne numi afacerea rezistenta la recesiune, dar oamenii nu vor inceta sa intretina relatii sexuale", spune Watts.