Conduc companii cu afaceri de sute de milioane de euro si mii de angajati, au ajuns la un anumit nivel de experienta, considerat aproape de maximul profesional al unui executiv de top. Ce ar mai avea de invatat managerii?
Raspunsul e simplu si toate manualele de management si leadership spun ca adevaratii lideri sunt cei care admit ca nu le stiu pe toate si ca mai pot invata unii de la altii.
Unul dintre cei care se afla in prezent in Statele Unite cu o bursa destinata executivilor de top este Mihai Ghyka, 38 de ani, cel care a dezvoltat brandul Bergenbier si care a fost in perioada 2006 - martie 2008 CEO al producatorului de bere InBev Romania. Ghyka este Eisenhower Fellow, beneficiind de o bursa de studii care are ca scop principal formarea liderilor aflati la jumatatea carierei. O bursa Eisenhower dureaza doua luni, in cazul lui Ghyka, lunile aprilie si mai, in acest timp avand loc intalniri cu 65 de specialisti in marketing si comunicare din 12 orase americane. Bursa nu are valoare monetara, insa acopera toate cheltuielile de viata, cazare si transport pe toata durata sa, presupunand participarea la un program care aduna 24 de persoane, provenind din patru continente si din 24 de tari, avand religii, traditii, convingeri, competente si preocupari diferite.
In anii trecuti, tara noastra a fost reprezentata atat de oameni de business, cat si de politicieni in acest program. Printre acestia se numara Dan Pascariu, prese-dintele UniCredit si primul Eisenhower Fellow Romania, sau politicianul inde-pendent Monica Macovei, iar anul trecut, Irina Anghel, managing partner al Irina Anghel Law Offices a fost reprezentantul Romaniei pentru bursele Eisenhower.
O singura bursa pe an
Ghyka, care are de gand sa se implice in realizarea proiectului "Branding Romania" dupa finalizarea bursei, spune ca a fost admis in cadrul p