Campania pentru europarlamentare a început sâmbătă, 23 mai, atât pentru PNL, cât şi pentru PD-L, filialele locale. Echipele portocalii şi galbene au pornit în cartierele oraşului, distribuind materiale promoţionale: pliante, şepci, pixuri, brelocuri, tricouri etc. Tinerii au fost foarte bine primiţi de către cetăţenii oraşului, care nu au ezitat ca, în campaniile precedente, să poarte la vedere materialele primite.
Se pare că gestul tinerilor din PD-L şi PNL a impulsionat şi PSD-ul, care nu s-a implicat aproape deloc în zonă pentru a promova candidaţii la europarlamentare. Şi, ca întotdeauna şi pentru că e uşor să obţii tot felul de avize „de la primărie" atunci când „stăpâneşti" administraţia publică, PSD-ul a ales o dată în plus metoda cea mai grandioasă (şi nu am spus grandomană): bannere gigant, amplasate în buricul târgului. Pentru care, desigur, nu va primi miliarde de lei amendă... » Mai citeste si:Cât îi costă pe alegători parlamentarii de Constanţa (galerie foto)Ana Marcu, liberala care l-a înfruntat pe Mazăre: „Cetăţeanul are dreptul de a fi informat corect când se majorează o taxă"Consiliul Local Mangalia dezbate proiectul privind preluarea din acţiunile CNAPMCLungul drum al directorului Portului către funcţie: Băluţ aşteaptă negocierea mandatului în şedinţa AGA din 13 februarieDupă modelul Rambo II, într-un minister PNL: Pesedistul Valentin Preda s-a întors secretar de stat în Ministerul Transporturilor Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Campania pentru europarlamentare a început sâmbătă, 23 mai, atât pentru PNL, cât şi pentru PD-L, filialele locale. Echipele portocalii şi gal