Proiectul Logan al Dacia este onest şi interesant, având în piaţă o forţă mai mare decât a altor mărci din Europa şi comparabilă cu cea a mărcilor japoneze şi coreene, a declarat agenţiei Mediafax şeful de design al grupului german Volkswagen (VW), Walter Maria de'Silva.„Competitorii care vin dinspre Est, japonezi, coreeni, sunt mai periculoşi şi mai puternici decât cei europeni. (...) La fel ca unii japonezi şi coreeni, cei de la Dacia sunt foarte buni”, a spus de
Proiectul Logan al Dacia este onest şi interesant, având în piaţă o forţă mai mare decât a altor mărci din Europa şi comparabilă cu cea a mărcilor japoneze şi coreene, a declarat agenţiei Mediafax şeful de design al grupului german Volkswagen (VW), Walter Maria de'Silva.
„Competitorii care vin dinspre Est, japonezi, coreeni, sunt mai periculoşi şi mai puternici decât cei europeni. (...) La fel ca unii japonezi şi coreeni, cei de la Dacia sunt foarte buni”, a spus de'Silva, prezent la evenimentul de test drive internaţional cu cel mai nou model al Volkswagen, a cincea generaţie a maşinii Polo.
Loganul din 2004, probleme de design
Oficialul Volkswagen a declarat că primul model Logan, lansat în 2004, a avut nişte probleme de design, dar că de atunci lucrurile au mers din ce în ce mai bine.
„Dacia este un proiect interesant. Pentru mine Dacia este mai onestă decât altă maşină. Şi mai îmi place faptul că tot proiectul constructorului este onest”, a explicat de'Silva.
Pe de altă parte, el a criticat alte mărci, cum ar fi Alfa Romeo, constructor pentru care a lucrat în perioada 1986-1998. „Direcţia în care merge Alfa Romeo nu este cea corectă, pentru că a stagnat. Nu a crescut ca BMW şi, mai ales, Audi”, a arătat de'Silva.
Fiat şi Renault, fără strategie de design pe termen lung
De'Silva a adăugat că Renault şi Fiat nu au o filosofie coerentă de design. „Fiat