Seful de design al grupului german Volkswagen (VW) Walter Maria de'Silva, unul dintre cei mai cunoscuti designeri auto din lume, a declarat ca proiectul Logan al Dacia are in piata o forta mai mare decat a altor marci din Europa si comparabila cu cea a marcilor japoneze si coreene. "Competitorii care vin dinspre est, japonezi, coreeni, sunt mai periculosi si mai puternici decat cei europeni. (...) La fel ca unii japonezi si coreeni, cei de la Dacia sunt foarte buni", a spus de'Silva, 58 de ani, potrivit Mediafax. Oficialul VW a declarat ca primul model Logan, lansat in 2004, a avut niste probleme de design, dar ca de atunci lucrurile au mers din ce in ce mai bine. "Dacia este un proiect interesant. Pentru mine Dacia este mai onesta decat alta masina. Si imi mai place faptul ca tot proiectul constructorului este onest", a explicat de'Silva. Producatorul local se confrunta cu o avalansa de comenzi, in special datorita programelor de sustinere a pietelor auto din Germania, Franta, Italia, astfel ca uzina va produce si in zilele de sambata, in doua schimburi suplimentare. Acest lucru se va intampla cel putin pana la inceputul lunii august, luna in care de obicei productia uzinei se reduce, in perioada concediilor angajatilor. Extinderea programului de lucru precede o viitoare crestere a productiei de automobile, de la 1.200 de unitati la 1.340 de unitati, la jumatatea lunii viitoare. La inceputul acestui an pe fondul crizei economice cadenta de productie a Dacia a fost redusa la 1.085 de masini pe zi, fata de 1.380 la finele anului trecut.
Seful de design al grupului german Volkswagen (VW) Walter Maria de'Silva, unul dintre cei mai cunoscuti designeri auto din lume, a declarat ca proiectul Logan al Dacia are in piata o forta mai mare decat a altor marci din Europa si comparabila cu cea a marcilor japoneze si coreene. "Competitorii care vin dinspre est, ja