Lupte grele la vârf pe piaţa de telefonie mobilă. Rezultatele negative înregistrate de Orange România în primul trimestru i-au diminuat avansul faţă de principalul competitor. În momentul în care Orange România anunţa venituri de 264 de milioane de euro în primul trimestru, cu 14% mai mici decât la finele perioadei similare a anului trecut, şi o bază de clienţi în scădere cu 237.000 faţă de sfârşitul lui 2008, fotoliul de lider pe piaţa românească al operatorului păre
Lupte grele la vârf pe piaţa de telefonie mobilă. Rezultatele negative înregistrate de Orange România în primul trimestru i-au diminuat avansul faţă de principalul competitor.
În momentul în care Orange România anunţa venituri de 264 de milioane de euro în primul trimestru, cu 14% mai mici decât la finele perioadei similare a anului trecut, şi o bază de clienţi în scădere cu 237.000 faţă de sfârşitul lui 2008, fotoliul de lider pe piaţa românească al operatorului părea ameninţat serios. Rezultatele financiare prezentate săptămâna trecută de principalul competitor, Vodafone România, n-au schimbat însă ierarhia, veniturile din servicii înregistrate de acesta fiind mai mici faţă de trimestrul anterior cu 10,3% (la o rată de schimb constantă), dar mai mari cu 1,4% raportate an la an. Potrivit ultimelor date, veniturile totale ale celor doi operatori crescuseră la finele primului trimestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, cu 0,8% şi respectiv 0,7%. „În fiecare an, se înregistrează creşteri mai lente în primul trimestru, iar anul acesta veniturile şi numărul de clienţi au fost indicatori afectaţi şi de impactul recesiunii economice“, spune Thierry Millet, CEO interimar al Orange România. „Orange continuă să fie liderul pieţei locale de telecomunicaţii în ceea ce priveşte numărul de clienţi şi veniturile obţinute“, adaugă acesta. La nivelul bazei de clienţi, şi Vodafone