Numai 11.000 din cele 20.000 de maşini disponibile în prima fază a programului „Rabla” din 2009 au fost vândute până vineri, cu o săptămână înainte de încheierea primei faze, conform Administraţiei Fondului de Mediu (AFM), informează Mediafax.Peste jumătate din cele 10.948 de maşini vândute până vineri, respectiv 5.193, au fost produse de Dacia. Pe locul al doilea între opţiunile românilor prin programul „Rabla” s-au situat mărcile Renault şi Nissa
Numai 11.000 din cele 20.000 de maşini disponibile în prima fază a programului „Rabla” din 2009 au fost vândute până vineri, cu o săptămână înainte de încheierea primei faze, conform Administraţiei Fondului de Mediu (AFM), informează Mediafax.
Peste jumătate din cele 10.948 de maşini vândute până vineri, respectiv 5.193, au fost produse de Dacia. Pe locul al doilea între opţiunile românilor prin programul „Rabla” s-au situat mărcile Renault şi Nissan, care au vândut împreună 1.040 de maşini.
Cu 857 de maşini vândute, Skoda s-a situat pe locul al treilea în topul mărcilor ale căror modele au fost preferate de români în programul „Rabla”. Ford, Opel şi Hyundai au vândut fiecare puţin peste 600 de maşini.
Audi - 0, Lada - 1, Honda - 2...
Pe de altă parte, niciun român care s-a înscris în programul „Rabla” nu a cumpărat vreo maşină Audi. Firma Lada a reuşit să vândă o singură maşină, Honda - două, iar Mazda doar şase unităţi.
Statistica oferită luni de AFM era valabilă la sfârşitul zilei de vineri, cu o săptămână înainte de închiderea primei etape a ediţiei 2009 a programului "Rabla". Aceasta se va închide vineri, 29 mai.
Nemirschi admite că sunt probleme
Ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi, declara, în 8 mai, într-o conferinţă de presă, că prima de casare în programul „Rabla” nu va creşte, indiferent de vânzări. „Prima de casare nu va creşte.