Prognozele anunţate de specialişti la conferinţa „Strategii Media Câştigătoare“ de la Washington îngrijorează media americană.Specialiştii aşteaptă ca încasările din advertising în media locală din SUA să coboare până la 135,8 miliarde de dolari în 2010, informează Mediaweek.com. Piaţa de publicitate din Statele Unite, care include ziare, posturi TV, staţii radio, publicaţii precum „Pagini Aurii“, outdoor, cablu TV, reviste şi mediul online, refuză să accepte prognozele negative ale specialiştilor, informează Mediaweek.com.
Concluziile conferinţei cu tema „Strategii Media Câştigătoare“, organizată de BIA Financial Network Inc. şi Kelsey Group la Washington, nu sunt deloc încurajatoare pentru mediul de afaceri.
În acest an, veniturile din publicitate pe piaţa locală sunt prognozate să scadă la 141,3 miliarde de dolari. Specialiştii din domeniu aşteaptă ca încasările din advertising în media locală din Statele Unite să coboare până la 135,8 miliarde de dolari în 2010, înainte de a începe din nou să crească, în 2011.
Economiepentru a supravieţui
Predicţiile prezentate de Mark Fratrik, vicepreşedintele BIA Financial Network Inc., o importantă companie de servicii de consultanţă în domeniul media, şi Neal Polacheck, CEO al Kelsey Group, s-au bazat pe schimbările din mass-media locală şi pe cele din mediul online.
„Pentru mass-media locală, cum ar fi ziare, posturi de televiziune, staţii radio, reviste, este timpul ca managerii să reconsidere modele de afaceri, pentru a supravieţui“, mai informează Mediaweek.com. Alte canale de transmitere a mesajului, precum outdoor, cablul TV şi mediul online, vor trebui să facă economii drastice pentru a putea depăşi momentul dificil.
În cadrul evenimentului desfăşurat la Washington au fost prezentate noi oportunităţi de a atrage surse de venit. Domeni