Preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), Constantin Stroe, a declarat că România nu ar fi pierdut investiţia Mercedes-Benz pentru o fabrică de vehicule, dacă nu ar fi existat problema infrastructurii slab dezvoltate. „Sunt unul dintre oamenii care a fost implicat în discuţiile referitoare la venirea Mercedes-Benz în România. Vă spun că dacă am fi avut infrastructură, nu am fi pierdut investiţia Mercedes”, a afirmat azi&nb
Preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), Constantin Stroe, a declarat că România nu ar fi pierdut investiţia Mercedes-Benz pentru o fabrică de vehicule, dacă nu ar fi existat problema infrastructurii slab dezvoltate.
„Sunt unul dintre oamenii care a fost implicat în discuţiile referitoare la venirea Mercedes-Benz în România. Vă spun că dacă am fi avut infrastructură, nu am fi pierdut investiţia Mercedes”, a afirmat azi Constantin Stroe, în cadrul unei dezbateri, informează Mediafax.
Mercedes-Benz a decis, în iunie 2008, să construiască o uzină de vehicule în Ungaria, în condiţiile în care mai multe surse apropiate negocierilor indicau România ca fiind ţara preferată pentru acest proiect. Investiţia pierdută de România se ridică la 800 de milioane de euro, la care se adaugă 2.500 de locuri de muncă nou create exclusiv în fabrică. Pe lângă acestea, venirea Mercedes-Benz ar mai fi generat alte câteva mii de posturi în industria orizontală, ţinând cont de faptul că un loc de muncă din industria constructoare de vehicule generează alte patru posturi în cea a componentelor.
„Situaţie inadmisibilă!”
Constantin Stroe, care ocupă şi funcţia de vicepreşedinte al Automobile Dacia, i-a spus ministrului Transporturilor, Radu Berceanu, prezent şi el la dezbatere, că nu crede că vor fi finalizate toate proiectele de infrastructură pe care le-a anunţat ministerul.