Gigantul informaţional ar putea prezenta noul motor de căutare. Ultima versiune a fost deja testată şi oferă facilităţi în plus faţă de cele existente deja pe piaţă.
Microsoft Corp. a anunţat că va prezenta, săptămâna aceasta, o versiune îmbunătăţită a motorului propriu de căutare pe internet, în încercarea de a recâştiga din terenul pierdut în faţa liderului necontestat al pieţei, Google Inc. Prezentarea noului motor de căutare va fi făcută chiar de directorul executiv al gigantului informaţional american, Steve Ballmer, relatează Bloomberg, care citează surse apropiate situaţiei. Noul program de căutare propus de Microsoft va fi diferit de cele clasice, împărţind rezultatele căutărilor în mai multe categorii diferite, potrivit unei persoane care a primit spre testare noul motor. Interfaţa acestui program va oferi un separeu în partea stângă către lista de categorii, alături de trimiterile la căutările anterioare asemănătoare celei recent executate, a mai precizat persoana care a testat motorul de căutare, citată de Bloomberg.
Microsoft are un devans uriaş în spatele celor de la Google, în ceea ce priveşte rata de folosire a actualelor motoare de căutare ale celor două companii, raportul între acestea, în privinţa traficului, fiind de 8 la 1 pentru Google.
Google, greu de învins
În acelaşi timp, compania Google, datorită experienţei pe care a dobândit-o, a aplicat şi ea îmbunătăţiri motorului său de căutare, implementând sistemul prin care softul anticipează ceea ce userul caută printr-un procedeu de autoumplere, ceea ce face şi mai dificilă cursa de urmărire pentru Microsoft. Sistemul este implementat cu succes de Google şi este prezent de mult timp pe celebrul site de free-video-sharing www.youtube.com. Totodată, Google are încă un mare avantaj în ceea ce priveşte publicitatea on line, faţă de rivalii de la Microsoft. „Când un