In timp ce majoritatea companiilor taie din bugetele de marketing, berarii cresc sau isi mentin la nivelul anului trecut cheltuielile alocate promovarii. Miza vanzarilor din aceasta vara: segmentul mainstream, dominat de marca Timisoreana. “La inceputul acestui an, am majorat cu 15% bugetul de promovare, in lei, al brandurilor aflate in portofoliul URBB. Consider ca, intr-un an precum acesta, este nevoie de investitii mai mari, intrucat media este mai ieftina si mai putin aglomerata
In timp ce majoritatea companiilor taie din bugetele de marketing, berarii cresc sau isi mentin la nivelul anului trecut cheltuielile alocate promovarii. Miza vanzarilor din aceasta vara: segmentul mainstream, dominat de marca Timisoreana.
“La inceputul acestui an, am majorat cu 15% bugetul de promovare, in lei, al brandurilor aflate in portofoliul URBB. Consider ca, intr-un an precum acesta, este nevoie de investitii mai mari, intrucat media este mai ieftina si mai putin aglomerata”, spune Shachar Shaine, presedinte al United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si Carlsrom Beverages, producatorul brandurilor Tuborg si Carlsberg.
În total, URBB va investi anul aceasta peste 15 milioane de euro pentru promovarea celor sase marci de bere aflate in portofoliu. Din punct de vedere cantitativ, Skol este brandul care aduce cele mai mari vanzari in volum pentru URBB, in timp Tuborg este marca care contribuie cel mai mult la cifra de afaceri a companiei, estimata, in 2008, la aproximativ 96 milioane de euro.
Din partea Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller si producatorul marcii Timisoreana, Camelia Panait, group brand manager mainstream&economy, spune ca toate brandurile din portofoliul companiei beneficiaza si anul acesta de investii sustinute in campanii de imagine. “Noi construim marci si acest lucru nu se intampla oportunist ci cu o investitie gandita pe termen m