Compania nu a facut concedieri, a renuntat temporar la contractul de distributie cu Flamingo si inca se afla in cautarea unui CEO. Stocul de produse Fujitsu Siemens Computers se epuizeaza in cateva luni.
Subsidiara locala a producatorului de PC-uri Fujitsu Technology Solutions are ca obiectiv comercializarea a peste 4.000 de servere pana in martie 2010, dublu fata de anul fiscal trecut, ca parte a strategiei de extindere pe segmentul corporate.
"Nu se vor mai face investitii majore pe segmentul consumer, mergem inainte cu ce avem acum pe piata. Fujitsu se va axa pe dezvoltarea produselor enterprise - servere, solutii de stocare (proprii sau ale partenerilor, precum EMC) si solutii de tip data center", a declarat pentru ZF Ileana Stroe, directorul de marketing si PR al companiei.
Mutarea face parte din noua strategie globala a Fujitsu Technology Solutions, noul brand sub care activeaza Fujitsu Siemens Computers, dupa ce compania nipona Fujitsu a preluat in februarie participatia grupului german Siemens la joint-venture.
Cele mai dezvoltate linii de business ale Fujitsu Romania au fost pana acum vanzarile de laptopuri si sisteme desktop, atat pe segmentul consumer, cat si pe enterprise.
Fujitsu a comercializat in Romania 103.524 de computere in anul calendaristic 2008, in crestere cu 9,9% fata de 2007. Din total, laptopurile au avut cea mai mare pondere, cu 64.730 de unitati vandute, urmate de desktopuri (36.600 de unitati) si servere (2.187 de unitati).
Pentru anul in curs, compania are in plan dublarea veniturilor din servere, ceea ce s-ar traduce in dublarea numarului de unitati vandute, a explicat Stroe.
Fujitsu avea la finele anului trecut o cota de 11,1% pe piata de servere, plasand compania intre primii patru jucatori, dupa subsidiarele locale ale IBM (International Business Machines) si HP (Hewlett-Packard), potriv