Ministerul Transporturilor (MTI) a semnat contractul pentru constructia infrastructurii de acces la podul Calafat-Vidin cu asocierea spaniola AZVI/Vimac inainte ca instanta de judecata sa solutioneze contestatia firmei Astaldi privind licitatia. Contractul a fost semnat de catre CFR pe data de 6 mai, de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania pe data de 7 mai si de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii la 12 mai.
Insa, la 7 mai, CFR a trimis o scrisoare catre MTI, respectiv Directia Generala de Finantare Externa, condusa de Alexandru Serban Cucu, prin care informa ca isi retrage semnatura de pe contract pentru ca a fost instiintata de avocatii consortiului Astaldi/Swietelsky/Euroconstruct/ Ansaldo de contestatia depusa de asociere, ramasa inca nesolutionata. Cucu a raspuns scrisorii de la CFR in data de 11 mai, replicand ca potrivit Directiei Generale Juridice si Resurse Umane din MTI notificarea formulata de asocierea condusa de firma Astaldi este "lipsita de temei juridic".
Ministerul Transporturilor (MTI) a semnat contractul pentru constructia infrastructurii de acces la podul Calafat-Vidin cu asocierea spaniola AZVI/Vimac inainte ca instanta de judecata sa solutioneze contestatia firmei Astaldi privind licitatia. Contractul a fost semnat de catre CFR pe data de 6 mai, de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania pe data de 7 mai si de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii la 12 mai.
Insa, la 7 mai, CFR a trimis o scrisoare catre MTI, respectiv Directia Generala de Finantare Externa, condusa de Alexandru Serban Cucu, prin care informa ca isi retrage semnatura de pe contract pentru ca a fost instiintata de avocatii consortiului Astaldi/Swietelsky/Euroconstruct/ Ansaldo de contestatia depusa de asociere, ramasa inca nesolutionata. Cucu a raspuns scrisorii de la CFR in d