Câteva sute de milioane de persoane din întreaga lume vor urmări la finala Roland Garros, difuzată pe Eurosport, inserţia publicitară „Roland Garros îţi este oferit de România. România - Land of choice”. Ministerul Turismului a început campania internaţională de promovare a României ca destinaţie turistică pornind de la asocierea ţării, prin intermediul Eurosport, cu turneul de tenis de la Roland Garros. La fiecare pauză, pe parcursul transmisiunilor din turneu, p
Câteva sute de milioane de persoane din întreaga lume vor urmări la finala Roland Garros, difuzată pe Eurosport, inserţia publicitară „Roland Garros îţi este oferit de România. România - Land of choice”.
Ministerul Turismului a început campania internaţională de promovare a României ca destinaţie turistică pornind de la asocierea ţării, prin intermediul Eurosport, cu turneul de tenis de la Roland Garros. La fiecare pauză, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare anunţul „Roland Garros îţi este oferit de România. Romania - Land of choice”.
Nu costă nici un leu statul român
Potrivit reprezentanţilor Ministerului Turismului, această inserţie publicitară nu presupune niciun fel de costuri pentru minister sau pentru statul român, urmând să fie difuzată pe tot parcursul turneului, inclusiv în timpul marilor finale.
„Sunt convinsă că asocierea imaginii României cu turneul de la Roland Garros va spori interesul turiştilor străini pentru ţara noastră, având în vedere că doar finala este urmărită de oameni de pe toate colţurile planetei”, a declarat agenţiei Elena Udrea.
Campanie susţinută de Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi
"Romania - Land of Choice" este sloganul campaniei de promovare internaţională, organizată de Ministerul Turismului cu trei foşti mari sportivi, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Udrea, împreună cu cei